Wykształcenie: | Co najmniej zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku KONSERWATOR |
Zakres obowiązków: | - Naprawa lub usuwanie awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych lub gazowych
- Nadzór nad pracą kotłowni parowej
- Naprawa urządzeń i sprzętów, w tym wyposażenia biurowego: mebli, sprzętów biurowych, z wyłączeniem sprzętu elektronicznego i komputerowego,
- Wykonywanie prac pomocniczych przy robotach remontowych takich jak przygotowanie pomieszczeń do malowania poprzez wyniesienie montaż i demontaż znajdujących się w nim sprzętów, naprawę uszkodzonych oraz ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem, sprzątnięcie pomieszczeń i wprowadzenie sprzętów użytkownika po wykonaniu prac, itp.,
- Pomoc w transporcie – załadunku i wyładunku materiałów, sprzętów, urządzeń, mebli, itp.,
- Przenoszenie materiałów, sprzętów, urządzeń, mebli, itp.,
|
Rodzaj umowy: | Umowa o pracę. |
Wymiar etatu: | 1 Praca 5 dni (40 godzin) w tygodniu (7.30 – 15:30) W ramach zastępstwa za konserwatorów wykonujących pracę w systemie 12 h przez 7 dni w tygodniu |
Wynagrodzenie brutto: | Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne powyżej 4300,00 zł brutto na okres próbny oraz inne elementy wynagrodzenia (dodatek stażowy, dodatek motywacyjny, nagroda na Dzień Pracownika Socjalnego, 13-stka, świadczenia z ZFŚS). |
Umiejętności i uprawnienia: | Sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na sytuacje stresowe, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, cierpliwość, uczciwość, umiejętność organizowania pracy własnej, empatia, łatwość nawiązywania kontaktów. Wymagany staż pracy - co najmniej 1 rok na stanowisku konserwator |
Wymagane dokumenty | - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny również w siedzibie DPS).
- CV
- List motywacyjny.
- Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (dostępny również w siedzibie DPS).
- Informacja Administratora o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy (dostępna również w siedzibie DPS).
|
Termin i miejsce składania dokumentów: | - Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 (osobiście lub listownie), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dpshelclow.pl (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) lub za pośrednictwem portalu ePUAP (w przypadku posiadania Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego) do dnia 15 stycznia 2025 r.
- Koperta musi zawierać adnotację: „Aplikacja na wolne stanowisko pracy: KONSERWATOR”.
- Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
- Spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych w sekretariacie DPS im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2, w ciągu jednego miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.
- Po upływie miesiąca nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone.
- Jeżeli kandydat wyrazi na to zgodę, jego dokumenty aplikacyjne mogą być przechowywane przez jeden rok dla celów przyszłych rekrutacji.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2.
- Celem ewentualnego uzyskania dodatkowych informacji można się z nami kontaktować mailowo pod adresem: sekretariat@dpshelclow.pl lub telefonicznie w godzinach od 7:30 do 14:30 pod numerem 12 634 42 55.
|